Mouse Cursor မ်ားစုစည္းမႈ ( 2 )


ကၽြန္ေတာ္ အရင္တုန္းက လည္းတင္ေပးဖူးပါတယ္။ Mouse Cursor ကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား စိတ္၀င္စားၾက တယ္ထင္ပါတယ္။  အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ အခုေနာက္ထပ္ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ အရင္က Glass ေလးပါ။ အခုဟာကေတာ့ အေပၚကပံုအတိုင္းပါပဲ။ အေရာင္ေတြ တေတာက္ေတာက္နဲ႕ပါ။ အသံုးျပဳနည္းကို အရင္က ပို႕(စ္) မွာ ဖတ္လိုက္ပါ။
အသံုးျပဳနည္းကို ဒီေနရာေလး မွာ သြားၾကည့္လိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရတိုင္းတင္ေပးသြားပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အခု Social Network တစ္ခု ေထာင္ဖို႕စိတ္ကူးရွိပါတယ္။ ျမန္ျမန္ျပီးခ်င္ေပမဲ့ ကြန္က မ်က္ႏွာသာ မေပးေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူးေပါ့ဗ်ာ ... ရရင္လည္း ကၽြန္ေတာ္ ေျပာပါမယ္။ အဲအခါၾကရင္ ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းေတြပါ ေခၚလာေနာ္ :D .ေအာက္မွာ Download သြားပါ။



ေနာက္ျပီး “ အသစ္တင္တိုင္း ပို႕ေပးပါမည္ ” ေနရာမွာ ကိုယ့္ G-Mail ေတြ ထည့္ေပးပါ ဒါမွမဟုတ္ မန္ဘာ၀င္ခဲ့ေပးပါ လို႕ တိုက္တြန္း အပ္ပါတယ္။ 

ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္......
ေအာင္ခိုင္မိုး

0 ဦးမွတ္ခ်က္ျပဳသြားပါသည္။:

Post a Comment

စာေရးသူအားရွိေစရန္စကားေလးတစ္ခြန္းေတာ့ေျပာခဲ့ေပးပါ။