Ashampoo Snap v5.12


ကၽြန္ေတာ္ Ashampoo ကထုတ္တဲ့ Snap ဖမ္းတဲ့ ေကာင္ေလး Update ထြက္လာလို႕ တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း တတ္ႏိုင္သေလာက္ Update ျဖစ္တိုင္း တင္ေပးသြားပါမယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘက္မွာ Upload Speed ကေတာ္ေတာ္ကို ဆိုးပါတယ္။ ကြန္ကလည္း မေကာင္း။ ဟင္း..... ေတာ္ေတာ္ဆိုးတဲ့ ကြန္နက္ရွင္ .... အခုေတာ့ ၾကိဳးစားျပီး ပို႕(စ္)တစ္ခု ေရးေပးလုိက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အခုေလာေလာဆယ္ ဒီေကာင္ေလး သံုးေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း အၾကိဳက္ဆံုးပါ။ Full Version ရေအာင္အတြက္ အထဲမွာ .reg ဖိုင္ေလး ပါပါတယ္။ အဲဒါကို ဖြင့္လိုက္ပါ။ ျပီးရင္ yes ကိုႏွိပ္လိုက္ပါ။ ျပီးရင္ Ok ေပါ့။ ဒါဆို Full ရသြားပါျပီ။ လိုခ်င္သူမ်ား ေအာက္မွာ Download ခ်သြားလို္က္ပါ။
Download Here

ေနာက္ျပီး အသစ္တင္တိုင္း Mail ပို႔ေပးပါမည္ေနရာမွာ ကိုယ့္ G-Mail လိပ္စာထား၊ ဒါမွမဟုတ္ မန္ဘာ၀င္
ခဲ့ေပးပါလို႕ ေတာင္းဆိုအပ္ပါတယ္။
ခင္မင္ေလးစားစြာျဖင့္........
ေအာင္ခိုင္မုိး

0 ဦးမွတ္ခ်က္ျပဳသြားပါသည္။:

Post a Comment

စာေရးသူအားရွိေစရန္စကားေလးတစ္ခြန္းေတာ့ေျပာခဲ့ေပးပါ။