Windows 7 Themes

ကၽြန္ေတာ္လည္း Theme ေတြမတင္တာ ေတာ္ေတာ္ကို ၾကာသြားပါျပီ။ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အခ်ိန္ရတုန္းေလး Theme ႏွစ္ခု တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္ ရလာတာနဲ႕ ျပန္တင္ ေပးပါမယ္။ ေအာက္မွာ Download ခ်သြားလိုက္ပါ။ အားလံုးေပါင္း 15 MB ေက်ာ္ေက်ာ္ ရွိပါတယ္။ လိုခ်င္သူမ်ား Download လိုက္ပါ။


2 comments:

  1. အကုိေအာင္ခုိင္မုိးေရကၽြန္ေတာ္လာကူးပါတယ္ဗ်ာဘယ္လုိမွလည္းမေပၚဘူးျဖစ္ေနတယ္..လုိင္းမေကာင္းတာမဟုတ္ဘူးအကုိ (http://adf.ly/)tအဲဒါပဲ႔လာေပၚတယ္အကုိရဲ ႔နည္းနည္းကူညီေပးပါအုံးဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ္ကကြန္ပ်ဴတာအတြက္ဆုိရင္ဘာျဖစ္ျဖစ္ယူတယ္ဗ်ာ...သုံးရတဲ႔အရာအကုန္းလုံးေပါ႔ေနာ္........

    ReplyDelete
  2. အစ္ကို SKID ADD ဆိုတာေလးကို ႏွိပ္လိုက္ပါ။ ဒါဆိုရပါျပီ။
    အဆင္ေျပပါေစ။
    ေအာင္ခိုင္မုိး

    ReplyDelete

စာေရးသူအားရွိေစရန္စကားေလးတစ္ခြန္းေတာ့ေျပာခဲ့ေပးပါ။