HTML & Css အေၾကာင္းေလ့လာရေအာင္....


ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီပို႕(စ္)ေလးကို ေရးမယ္ၾကံရင္းနဲ႕ Acc က Hack ခံရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အားလံုးကို တစ္ခုသတိေပးခ်င္ပါတယ္။ G-Talk ကို သံုးမယ္ဆိုရင္ Instant Messanger ေတြနဲ႕မသံုးပါနဲ႕။ အထူးသျဖင့္ www.karoolark.com ပါ။ မယံုရင္ စမ္းၾကည့္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ အေကာင့္သံုးခုနဲ႕စမ္းတာ သံုးခုလံုး ၁နာရီ အတြင္းပါသြားတယ္။ အခုျမန္မာႏိုင္ငံမွာလည္း G-Mail Account ေတြျပန္ ဖြင့္လို႕ရျပီထင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ၁၀ခုဖြင့္လည္း ၁၀ခုလံုးပြင့္ေနတာပါပဲ။ G-Mail Account အသစ္ဖြင့္ခ်င္သူမ်ား itmanaungkhinemoe@gmail.com ကို Mail ပို႕ႏိုင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အခုတင္ေပးမဲ့ E-Book က HTML, CSS ေလ့လာေနတဲ့လူေတြအတြက္ပါ။

ေနာက္ထပ္ HTML 5 ကိုေလ့လာခ်င္ေနတဲ့သူေတြအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ပို႕(စ္)မွာ တင္ေပးသြားမွာပါ။ စာအုပ္ကို ေသေသခ်ာခ်ာဖတ္ျပီးေလ့လာလိုက္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ HTML ကုိ စာအုပ္ေလးေတြဖတ္ျပီး နည္းနည္းပါးပါးသိသြားတာပါ။ Css ကေတာ့ ေလ့လာဆဲပါ။ အားလံုးပဲ ေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ၾကပါေစ။


အားလံုးပဲအဆင္ေျပၾကပါေစ။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ.....

0 ဦးမွတ္ခ်က္ျပဳသြားပါသည္။:

Post a Comment

စာေရးသူအားရွိေစရန္စကားေလးတစ္ခြန္းေတာ့ေျပာခဲ့ေပးပါ။