Action Voip

 ကၽြန္ေတာ္ ခုေလာေလာဆယ္. အလုပ္ေတြ အရမ္းရႈပ္ေနပါတယ္။ ဘေလာ့ဂ္ဘက္ကို ေတာင္ မလွည့္ႏုိင္ ေသးပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေတာင္းထားတာေတြ မ်ားလာလို႕ ကၽြန္ေတာ္ အားတဲ့အခါတိုင္း အခ်ိန္ မွီေအာင္ တင္ေပးပါ့မယ္။ စိတ္လည္း မဆုးိဖို႕ ေမတၱာရပ္ခံပရေစ..... ခု ကၽြန္ေတာ္ တင္ေပးတဲ့ Action Voip ေလးကေတာ့ ဖုန္းေခၚဆိုႏိုင္ေပးတဲ့ ေကာင္ေလးပါ။ ပိုက္ဆံလည္း သိပ္မကုန္ဘူးလို႕ ေျပာပါတယ္။ တစ္ကယ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မသိပါ။ ေတာင္းထားတဲ့ အစ္ကို တစ္ေယာက္လည္း ရွိတဲ့နဲ႕ တင္ေပးလုိက္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္လည္း အလုပ္ရႈပ္ေနလို႕ တစ္ဆင့္ ျပန္ျပိး Upload မတင္ေပးေတာ့ပါဘူး။ မအားတာနဲ႕ သူ႕ရဲ႕ Home Page ေလးကိုပဲ ျပန္တင္ေပးလုိက္ပါ့မယ္။ ေအာက္က ေနရာကို ႏွိပ္ျပီးေတာ့ သြားလိုက္ပါ။ အလကားေတာ့ မရပါဘးူ။ ပိုက္ဆံေပးျပီး ဖုန္းေခၚႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Skype,Pfingo တို႕ထက္ေတာ့ သက္သာတယ္လို႕ ေျပာတာပဲ။

0 ဦးမွတ္ခ်က္ျပဳသြားပါသည္။:

Post a Comment

စာေရးသူအားရွိေစရန္စကားေလးတစ္ခြန္းေတာ့ေျပာခဲ့ေပးပါ။